administrativní pozice

Náplň práce – administrativní pracovnice

evidence klientů, komunikace s klienty, pravidelné reporty
příprava dokumentů pro pronájem vozidel – předávací protokoly, evidence poškození (foto/video) případné předání vozidla klientovi
vedení evidence rezervace vozidel – náhradní vozidla pro stávající klientelu, krátkodobá zapůjčení náhradních vozidel stávajícím klientům – poptávky z webu
krátkodobá zapůjčení – reakce email/telefon
správa inzerce na inzertních portálech
komunikace s prodejci vozidel
pojistné události – zajištění všech podkladů, nahlášení na pojišťovnu (komunikace s makléři), vedení evidence poj. událostí
servisy – objednání servisů, evidence, přistavení do servisu/ze servisu
evidence knih jízd, pravidelné ukládání z programu
evidence STK vozidel, převody vozidel
práce se systémem oceňování vozidel
revize GPS – zajištění termínů revizí, evidence revizí
myčka externí – evidence, kontrola, objednávky, nabídky klientům, …
pojištění vozidel – komunikace s makléři (aktualizace vozidel, evidence pojištění flotily)
nabídky OPL klientům – zajištění podkladů/nákladů pro nabídky
evidence nákladovosti vozidel (karty vozidel, …)
přezouvání vozidel jaro/léto – administrativní koordinace/fyzická podpora pro kolegu
kontrola přijatých faktur – ceny, slevy, rozsah servisních prací, evidence reklamace
práce s účetním programem Pohoda - fakturace, pokl. doklady, ostatní
administrace poštovních služeb – příchozí/odchozí pošta
reklamní předměty, kancelářské potřeby – zajištění chodu kanceláře
komunikace s IT, s účetní
správa sociálních sítí, webu
služby na telefonu (víkend) – podpora pro stávající klienty
ostatní neuvedené dle pokynů zaměstnavatele

POŽADAVKY
příjemné vystupování, slušnost, ochota, flexibilita, samostatnost, schopnost učit se novým věcem, komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost, trestní bezúhonnost
řidičské oprávnění min. sk. B
znalost práce s účetním programem Pohoda výhodou
znalost/aktivní užívání Microsoft Office
praxe z obdobné pozice výhodou
vzdělání min. SŠ
hl. prac. poměr, prac. doba 8:00 – 16:30 hod.
nekuřák

NABÍZÍME
práce na HPP
stravenkový paušál
20 dní dovolené
práce v menším kolektivu
místo práce a zázemí: Praha 10 – Uhříněves


Prosíme o zasílání životopisů na email francova@knokar.cz





Hodnocení

Pro hlasování musíte být příhlášeni.

Odpověď na inzerát





Diskuze

Pro přispívání do diskuze musíte být přihlášení.